9 mars 2012

Changelog 0.29

Hej!
Igår kväll & idag har jag gjort lite bugfix och även arbetat med vår "Swampdragon" eftersom vi nu har multipalyer måste allt spawna via nätverket så båda spelare har samma varelse på sina skärmar. Och draken hade heller ingen spawn utan var bara utsatt för att döda 1 gång men den spawnar just nu via prefab och har en respawn uträkning för att den ska börja leva efter ett tag igen.


+Network bakgrundsbild har ändrats till vår loga.
+Dragon scripts har blivit bättre gjorda och fungerar bättre.
+Dragon spawnar från prefab.
+Dragon kan dö.
+Dragon skada-funktion funkar nu korrekt.
+Dragon respawnar efter en vis tid.
+Spelare kan nu skada draken utan och springa in i den.
+Spelarens MaxHp är inte lägre än vanliga HP.
+Spelaren använder sig av sin attackspeed.
+Spelarens Rangefunktion har blivit testad och en bug har blivit löst.
-En bug när spelaren ska anfalla något som är i range så gör den inte det.(Under progress)
-Dragons rotation har börjat att bete sig konstigt.(Under progress)

+Osten flyttades

AME Developer
Anton.Liljeberg