7 mars 2012

Changelog 0.24

Jag Måste säga att denna dag har varit en mycket effektiv, spännande och rolig dag. Vi har hunnit göra mycket under dagens gång. Jag har dock fucuserat på att få spelarnas bas ska börja attackera varande. Vilket då är minion waves,torn och hjälten. Vi har kommer väldigt långt idag både jag och Mathias har varit väldigt effektiva. Och jag ser fram imot imorgon då vi har 3 timmars Unity på morgonen. Här är de uppdateringar som vi tycker är värdiga att notera:

+Andra basen är nästen helt fördig.
+Minion spawnar på båda sidor.
+Torn spawnar på båda sidor.
+Torn skadar hjälten och minions.
+Minionen skadar varandra och hjälten.

En bug hittad då skriptet på torn skotten ska fixas till båda sidor. Men det fixar vi imorgon till 0.26. Vill även informera om att Efter multiplayer är helt klar går vi in i Beta. Vilket kommer leda till mycket beta testing så om ni är intresserade skriv hjärna upp er eller maila mig på Anton.Clovos.Liljeberg@gmail.com eller om ni vill hjälpa till på andra vis elelr har ideer så mailar ni bara mig.

AME Developer
Anton.Liljeberg

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar